Contact

Aproape 6 din 10 angajaţi români admit că fac cumpărături online în timpul orelor de program

Galveston Island, TX, September 18, 2008--Members of the Disaster Medical Assistance Teams work the night shift at the mobile emergency room that is set up at the University of Texas Medical Branch to assist in helping residents needing medical attention after Hurricane Ike.

Jocelyn Augustino/FEMA

Febra cumpărăturilor online a cuprins majoritatea românilor. Jumătate dintre ei fac cumpărături pe internet chiar în timpul programului, arată un studiu al BestJobs.

Aproape 6 din 10 angajaţi români admit că fac cumpărături online în timpul orelor de program cel puţin odată pe lună, iar cei mai mulţi (52%) spun că alocă, în medie, 30 de minute pentru fiecare sesiune de cumpărături, arată un sondaj desfăşurat de BestJobs. Există însă şi angajaţi care iau o pauză de la atribuţiile de serviciu pentru a face cumpărături pe internet mai des de câteva ori pe săptămână (7%) sau chiar zilnic (aproape 2%), iar în unele cazuri timpul alocat pentru căutarea produselor şi finalizarea cumpărăturilor depăşeşte o oră (2%), potrivit sondajului BestJobs. Cei mai mulţi angajaţi (54%) preferă să facă cumpărături pe internet după-amiază, între orele 15:00 şi 18:00, în timp ce 19% dintre respondenţi găsesc timp pentru astfel de cumpărături dimineaţa, între 9:00 şi 11:00. Doar 15% dintre respondenţi spun că fac pauză de la birou pentru cumpărături în jurul pauzei de prânz. Unul din doi angajaţi foloseşte cel mai adesea telefonul personal pentru a face cumpărături online în timpul orelor de program, iar 32% folosesc calculatorul sau laptopul de serviciu. Alte dispozitive folosite de către angajaţii românii pentru cumpărături online sunt PC-ul/laptop-ul personal (7%), tableta personală (4%), telefonul de serviciu (2%) sau tableta oferită de companie (1%).

Printre produsele cele mai cumpărate prin intermediul internetului de către angajaţii români se află produsele de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii (39.8%), produse electronice şi electrocasnice (33%), produse IT&C (28%), cadouri (24.3%), produse cosmetice (15.5%), jucării şi produse pentru copii (9%) şi produse de bricolaj şi amenajări interioare (9.2%).

Sondajul a fost desfăşurat de BestJobs în luna august 2018 pe un eşantion de 1.302 utilizatori de internet, reprezentativ la nivel urban.

Sursa: Capital

Comments

comments

You are not authorized to see this part
Please, insert a valid App IDotherwise your plugin won't work.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *