fbpx

Contact

Aproape 6 din 10 angajaţi români admit că fac cumpărături online în timpul orelor de program

Febra cumpărăturilor online a cuprins majoritatea românilor. Jumătate dintre ei fac cumpărături pe internet chiar în timpul programului, arată un studiu al BestJobs.

Aproape 6 din 10 angajaţi români admit că fac cumpărături online în timpul orelor de program cel puţin odată pe lună, iar cei mai mulţi (52%) spun că alocă, în medie, 30 de minute pentru fiecare sesiune de cumpărături, arată un sondaj desfăşurat de BestJobs. Există însă şi angajaţi care iau o pauză de la atribuţiile de serviciu pentru a face cumpărături pe internet mai des de câteva ori pe săptămână (7%) sau chiar zilnic (aproape 2%), iar în unele cazuri timpul alocat pentru căutarea produselor şi finalizarea cumpărăturilor depăşeşte o oră (2%), potrivit sondajului BestJobs. Cei mai mulţi angajaţi (54%) preferă să facă cumpărături pe internet după-amiază, între orele 15:00 şi 18:00, în timp ce 19% dintre respondenţi găsesc timp pentru astfel de cumpărături dimineaţa, între 9:00 şi 11:00. Doar 15% dintre respondenţi spun că fac pauză de la birou pentru cumpărături în jurul pauzei de prânz. Unul din doi angajaţi foloseşte cel mai adesea telefonul personal pentru a face cumpărături online în timpul orelor de program, iar 32% folosesc calculatorul sau laptopul de serviciu. Alte dispozitive folosite de către angajaţii românii pentru cumpărături online sunt PC-ul/laptop-ul personal (7%), tableta personală (4%), telefonul de serviciu (2%) sau tableta oferită de companie (1%).

Printre produsele cele mai cumpărate prin intermediul internetului de către angajaţii români se află produsele de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii (39.8%), produse electronice şi electrocasnice (33%), produse IT&C (28%), cadouri (24.3%), produse cosmetice (15.5%), jucării şi produse pentru copii (9%) şi produse de bricolaj şi amenajări interioare (9.2%).

Sondajul a fost desfăşurat de BestJobs în luna august 2018 pe un eşantion de 1.302 utilizatori de internet, reprezentativ la nivel urban.

Sursa: Capital

Comments

comments

You are not authorized to see this part
Please, insert a valid App IDotherwise your plugin won't work.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *