Contact

Lipsa talentelor, cea mai mare ameninţare pentru un business

financial-2065895_960_720

Lipsa talentelor este ameninţarea numărul unu pentru un business, asta este ceea ce cred 71% dintre oamenii de afaceri din Europa Centrală şi de Est. În acelaşi timp, 67% dintre liderii est și central europeni vor să îşi concentreze atenţia pe clienți, mai puțin pe angajați, arată un studiu recent Worldcom Public Relations Group, numit “Indicele de Încredere Worldcom”. Primele 3 ameninţări la adresa forţei de muncă în raport cu dezvoltarea businessului sunt considerate, în această ordine, schimbările legislative, lipsa talentelor şi infracţiunile cibernetice.

Un procent de 67% dintre liderii Europei Centrale şi de Est vor să îşi concentreze mai mult atenţia pe clienţi şi mai puţin pe angajaţi. La polul opus, 43% dintre lideri doresc să acorde mai multă atenţie angajaţilor în 2018 faţă de anul trecut. inRead invented by Teads
Indicele global de Încredere Worldcom este de 26.4 (din 100), demonstrând o încredere moderată a liderilor de a reuşi să crească productivitatea prin stimularea angajaţilor; în regiunea din care face parte România, valoarea indicelui este 19.7.

“Când citeşti cu atenţie rezultatele, observi mai multe contradicţii şi inconsistenţe care denotă o anumită incertitudine globală”, spune Todd Lynch, Managing Director Worldcom Public Relations Group. “Cum stimularea angajaţilor este fundamentală în furnizarea unei experienţe foarte bune de client, raportul sugerează că încrederea liderilor în propria abilitate de a-şi satisface clienţii scade pe măsură ce “aleargă” după cei mai buni angajaţi. O combinaţie de răspunsuri relevate de acest studiu plasează, aşadar, angajatul în mijlocul problemelor din mediul de business, mai mult în 2018 ca niciodată. E cu adevărat anul angajatului!”

“Nicăieri nu e mai acută problema găsirii angajaţilor potriviţi decât la tine acasă. Studiul pare să demonstreze că liderii din această parte a Europei s-ar plasa mai nou într-un proces de căutare latentă, pasivă, concentrându-se pe client şi experienţa oferită acestuia, ca motor principal în business. Mai îngrijorător mi se pare valoarea raportului dintre calitatea angajaţilor şi felul în care îţi poţi susţine planul de business: dacă doar 4% dintre CEO/CMO cred că pot reuşi ce şi-au propus – asta deschide perspectiva unei analize mai profunde, care să includă şi alţi factori ce influenţează predictibilitatea în afaceri. Este un studiu la care s-a muncit mult în Worldcom şi care sper să ajute elita businessului românesc să vadă mai clar unde ne plasăm, comparându-ne problemele cu liderii globali”, a declarat Rareş Petrişor, General Manager, Worldcom PR Group în România.

Sursa: Capital

Comments

comments

You are not authorized to see this part
Please, insert a valid App IDotherwise your plugin won't work.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *