fbpx

Contact

Redactarea diferitelor acte pentru angajator

Legislatia muncii este extrem de formalista, motiv pentru care emitentul unei decizii trebuie sa fie foarte riguros la momentul redactarii continutului actului.

Nerespectarea formelor impuse de lege pentru valabilitatea actului emis de angajator poate avea consecinte nedorite pentru acesta. De exemplu, este binecunoscut cazul concedierii nelegale ca urmare a emiterii unei decizii de concediere informa, caz in care angajatorul poate fi obligat sa anuleze decizia de concediere, sa il reintegreze pe salariat in postul si functia avute anterior concedierii si chiar sa plateasca o despagubire insemnatea catre salariat pana la reintegrarea sa efectiva.

Legalitatea actului ce emana de la angajator este primul lucru pe care il verifica judecatorii in cadrul litigiilor ajunse pe rolul instantelor. Lipsa unui element prevazut sub sanctiunea nulitatii din cuprinsul deciziei va da prilejul instantei de judecata sa anuleze decizia emisa nelegal. Anularea deciziei pentru nerespectarea conditiilor de forma este o solutie legala si in acelasi timp confortabila pentru judecatorul care, identificand o cauza de nulitate va pronunta o solutie usor pe motivat prin lipsa elementelor obligatorii din cuprinsul actului.

Experienta noastra acumulata in practica facuta in instantele nationale ne permite sa recomandam emitentului inserarea in cuprinsul actului a tuturor elementelor sau clauzelor prevazute de lege.

 

Pentru a beneficia de serviciile avocatilor nostri, puteti face o programare telefonica la nr. de tel. ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­0725.121.120 sau completand formularul de contact on-line.