Salariile din call-center au crescut si vor creste in continuare
In anul 2016, centrele de servicii si companiile cu activitate de call-center, au cerut un cost al muncii mai ridicat si au oferit salarii mai mari.
Companiile din aceste sectoare se vor extinde
Companiile din aceste sectoare se vor extinde, cum exista cereri mari pentru serviciile lor.
Astfel, o echipa performanta devina vitala
Astfel, devine vital pentru acestea sa aiba o echipa pe care se pot baza pentru a livra serviciile promise.
Cel mai mare operator de servicii a angajat in 2016, 400 de oameni, ajungand la un total de 3.300 de angajati.
Salariile au crescut in 2016 cu 10-12%
In anul 2016, salariile din domeniu au crescut cu 10-12% si tendinta se va mentine si in 2017.
Pentru anul curent, CGS va mai avea 600 de pozitii disponibile in cadrul companiei.
Capitala ramane piscina cu cei mai multi potentiali angajati
Numarul tinerilor este in crestere in Bucuresti si companiile profita de aceasta crestere. CGS a atras in jumatate de an, 200 de angajati tineri.
Segmentul are nevoie de 15.000 de oameni
In segmentul acesta de piata, Romania este singura alternativa pentru Polonia din regiune, avantaj de care va putea profita inca 2-3 ani si toate companiile din acest domeniu vor creste.
„Doar in Bucuresti vorbim de minimum 12.000-15.000 oameni de care este nevoie. Nu stiu de unde ii vom scoate”, declara Vlad Sterescu, country manager CGS.
O solutie ar fi ca somerii sa fie obligati sa accepte ofertele primite
Intrebat ce schimbari ar putea face noul Guvern, Vlad Sterescu spune ca o solutie ar fi ca somerii sa fie obligati sa dea curs ofertelor primite, deoarece in ultimii ani nimeni nu a venit sa se angajeze in cadrul companiei prin Agentia Nationala pentru Ocuparea Forte de Munca.
Tu ce crezi, ar fi un astfel de angajat motivat?
Sursa: zf.ro