Cati dintre angajatii romani sunt bine pregatiti in vanzari?
Dezvoltarea angajatilor este un pas important pentru cresterea productivitatii, in orice domeniu dar mai ales in cel al vanzarilor.
Multinationalele de top din Romania investesc intre 200 si 500 de euro pentru angajatii din zona operationala
Multinationalele de top din Romania investesc in trainingul angajatilor din zona operationala a vanzarilor, intre 200 si 500 de euro.
In privinta managerilor, investitiile variaza intre 500 si 1.000 de euro
Cand vine vorba de managerii de vanzari, companiile investesc in training o suma care variaza intre 500 si 1.000 de euro.
In Romania, 10-20% dintre angajati sunt foarte bine pregatiti
Daca in Romania 10-20% dintre angajati sunt foarte bine pregatiti, in alte tari jumatate dintre angajati au un nivel inalt de pregatire.
“Din experienta noastra, intre 10 si 20% dintre angajatii din toate industriile din Romania sunt foarte bine pregatiti in vanzari si in cea mai mare parte s-au ridicat prin forte proprii. In alte tari, procentul acesta este mult mai mare – ajunge si la 50%- si speram ca acesta este viitorul si pentru Romania”, declara Madalina Vechiu, managing director al unei firme de training din domeniul vanzarilor.
Un lucru care influenteaza procentul ridicat din alte tari este si procesul de recrutare, unde se cauta persoane talentate care sunt apoi loializate prin investitii in educatie si prin rezultatele pe care le obtin.
Sursa: zf.ro